Alla inlägg under augusti 2010

Av Anna Ljungkvist - 22 augusti 2010 21:53

               Slappedag!

I dag har jag o smulan haft slappedag. Jag har varit så trött. Bara tagit det lugnt o pussat näsan . Mitt lilla hjärtegryn  . Älskar dig så mycket min lilla smulis    .

I kväll har jag varit hos mina föräldrar och ätit middag.! Nu sitter jag här i soffan o smulis ligger o snarkar i min säng. Hoppas jag får lägga beslag på den sen.  

Av Anna Ljungkvist - 22 augusti 2010 21:47

             Kalas!

I går var jag hemma hos min bror på kalas. Det var trevligt! med familj o släktn Dem bjöd på kräftor o räkor. Olika sorters pajer.

Jag var inte hemma för än kl 1.30. Så det var en lång kväll!  

 

Av Anna Ljungkvist - 18 augusti 2010 22:54

               Ledig dag!

I dag har jag haft en ledig dag. Det har varit så underbart. Jag o smulisen tog oss en regäl sov-

morgon.eftermiddagen hjälpte jag Louise med sin data o instalera den. Vi fixade det till slut o de gick o komma ut på nätet.

Nä, nu kallar snart sängen är ju jobb igen som vanligt.

Efter jobbet ska jobbet o klippa mig. Ska bli skönt!  

intresant med växterna!  

Av Anna Ljungkvist - 17 augusti 2010 23:34

                                         Sov gott!

Nu ska jag o lilla smulisen sova. Jag ville bara säga godnatt! sov gott alla där ute    

Av Anna Ljungkvist - 17 augusti 2010 21:38

    Inte alltid man vill bli fotad"                           Trött!

Uch, jag vad har varit jobbigt väder de senaste dagarna.Var som f......... Hoppas att det blir oska snart. Jag blir så trött av denna värmen. jag pallar inget.

Lilla smulisen verkar också bli trött av denna värmen.Baea hon får sina knorrisar så är hon nöjd. Nu ligger hon och snarkar i min säng. zzzzzzzzz!

I morgon är jag ledig det ska bli härligt. Då ska jag hem till Louise. Det ska bli kul!

 

Av Anna Ljungkvist - 14 augusti 2010 16:37

            En trött smulis!  

Av Anna Ljungkvist - 14 augusti 2010 16:35

       En nyfiken smulis!     

Av Anna Ljungkvist - 14 augusti 2010 16:06

                               Fredagsmys!

Jag jobbade ända till kl 19 så det var en lång dag på jobbet.

sen var det fredagmys med smulisen. köpte pizza o vin till det. Sen var det soffläge som gälde. orkade inte mycket. var trött som en gris.

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards