Alla inlägg under juli 2010

Av Anna Ljungkvist - 28 juli 2010 21:22

 

 

                          Mår inget vidare!

I dag mår jag inte bra så jag kommer inte blogga i dag!     

Av Anna Ljungkvist - 27 juli 2010 22:45

    

 

                                     Smulans"morfar"!

I dag har jag fixat ett nytt leg. Bättre sent en alldrig! Men herregud som jag såg ut på fotot. såg inte klok ut hahahaha!

I dag när jag kom hem stod det två packet

kattsand katrin! Smulans "morfar" hadde varit här o lämnat det till min smulis. Tack så mycket! Smulisen får tacka dig  med en blöt puss på näsan sen!!

 

                           

              

                          

HIF

Av Anna Ljungkvist - 27 juli 2010 19:57

 

 

                                   HIF!

I går var jag o kollade på HIF. Hem  fort som fan från jobbet. Jag slutade kl 16 o ville gärna hinna hem o ta det lite lugnt först en liten stund.

Kl 1745 skulle jag träffa Jessica vid gula kiosken o där skulle vi äta o jag åt hamburgartallrik o hon åt kötbullar o mos.mums Sen bar det i väg till olympia. Vi skulle se på Hif o Häcken. Men Hif van 3-1. Så bra. Bra jobbar HIF!!

Av Anna Ljungkvist - 25 juli 2010 21:36

 

         Uttråkad!

I dag har det inte hänt mycket hos mig och smulisen. Skulle städat men pallar inte!!

Det käns som inget är kul längre. Varför vet jag inte. Smulisen har mest lägat o myst hos mig eller i sin korg.

Är inte på humör på o skriva i dag. Får ju skriva nått annars så skäller ju Linda på mig hahahaha!  

Av Anna Ljungkvist - 24 juli 2010 22:03

 

 

                              Inget har hänt i dag!

I dag har det inte hänt så mycket jag kan berätta om i dag. Har jobbat min lördag i dag. I morgon är jag ledig och då ska jag sova längeeeeeee! Om inte lilla Smulisen väcker mig förstås. Men hon är ju min lilla bebis!

Nu ska vi snart se på film jag o smulisen!

Beck i stormens öga!

 

smulisen ligger o myser på min säng igen!

 

                                   

Av Anna Ljungkvist - 23 juli 2010 21:11

 

 

                             Lite av varje!

I dag har det varit en bra dag. Jag mår mycket bättre nu. Det var nog vädret som gjorde det så jag mådde så dåligt.

Efter jobbet så handlade jag o åkte hem.

När jag kom hem låg det ett paket från cdon och väntade det på mig.Jag blev så glad. Jag har beställt musik o film. Filmen ska jag se i morgon efter jobb för då ska jag och smulisen bara mysa hela kvällen. pussa näsan hela tiden. För smulisen är mitt lilla hjärtegryn. Älskar dig mitt hjärta!    

Linda min vän, hoppas att du är nöjd nu för nu har jag uppdaterat min blogg hahaha! Vi ses i morgon på jobb!

 

                                

Av Anna Ljungkvist - 21 juli 2010 21:40

           Mycket varmt!

I dag har det nog varit en av dem varmaste dagarna på mycket länge. Jag hadde planerat att åka till stranden på min lediga dag. Men det blev inte så!. Det var rätt molningt när jag tittade ut så brydde mig inte om det. Jag o smulisen tog det rätt lugnt på förmiddagen. Hon vilar mycket. hon blir ju slö av värmen.

På eftermiddagen var jag hos Louise o fikade. Sen tog jag en runda på maxi.

Sitter jag spoffan o är rätt nöjd!!. Smulisen har varit en runda på balkongen o luftat bälsen!

 

                                           oj" vad är det!! "     mys i stolen! 

Av Anna Ljungkvist - 19 juli 2010 20:03

 

 

              Semester slut!

I dag var det första dagen på jobbet efter min semester och det var inget kul ska jag tala om för er.Jag kan inte säga att jag längtar dit. Det är ju som det är där. Om det nu blir någon förändring på det!   

Det käns som hela semestern har gått o inte gjort så mycket. De käns inget kul!

Trött var jag när jag kom hem, somnade nog inte för än kl 2 i natt.

efter jobbet var jag i stan o handlade knorrisar till min lilla smulis. Så nu är hon glad. ligger på min säng o sover nu!

Jobbar i morgon också. sen är jag ledig på onsdag. Sådana dagar får man njuta lite extra nu när semestern är slut!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards