Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Anna Ljungkvist - 6 juli 2010 12:50

                                    


                                 Ven!

I helgen  har jag varit på ven, mitt lilla smultronställe! Resan  dit är ganska jobbig. Tar bussen till lanskrona och sen tar båten också från lanskrona ca1/2 timme och sen tar jag en liten buss som tar mig på andra sidan av ön!

Så jag är ganska seg när jag kommer dit.

 

Men när jag är där är det så mysigt på denna lilla ön. Njuter verkligen och kopplar av. Solar o badar för hela slanten.Stranden ligger precis utanför den lilla stugan!

Promenera längs hamnen eller så läser en bok o bara få vara!

 

Men det var bara min mamma o jag där denna helgen. Lagade god mat o drack gott. Tack för en trevlig helg mamma<

 

Tyvärr fick jag lämna smulisen hemma. Men jag vet hon har det bra här! Men jag har saknat  henne min lilla fis!

 

Här kommer lite kort från helgen

Tjingeling!!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards