Alla inlägg under oktober 2010

HIF

Av Anna Ljungkvist - 31 oktober 2010 22:36

 

             HIF

I dag såg jag på fotboll på tv.Det var kalmar mot HIF. HIF vann 2-4 till HIF. Bra jobbat!!

 

                      

 

                                                                                    
               

Av Anna Ljungkvist - 31 oktober 2010 22:25

 

                                    Knorrisar!

Nu i v köppte jag smulans favorit "knorrisar". Hon blev så glad. Det är härligt och se hennes så nöjd. sen la hon beslag på min säng o somnade där.

 

                                  

 

 

Av Anna Ljungkvist - 24 oktober 2010 20:56

 

                           Baka

I dag har jag bakat fransbrödbullar. Mums var det.

 

Smulisen satt i fönstret o kollade läget. Kolla om de kom några fåglar.

 

 

                              mums o gott var det!

Av Anna Ljungkvist - 24 oktober 2010 20:49


                                 Lampan

Denna lampan hittade jag på ålens. jag tycker den passa bra i mitt sovrum. vad tycker ni?

 

                      

Av Anna Ljungkvist - 24 oktober 2010 20:37



                                           Fredagsmys

I fredags när jag kom hem så hadde jag fredagsmys! 

 

 

 

                                  

Av Anna Ljungkvist - 17 oktober 2010 17:04

 

                                 Nyvaken Smulis!!

Så här ser smulisen ut när hon är nyvaken! Hon sitter i sin favis stol. Ligger ofta där hon kan. Om hon inte snor min säng förstås!!

 

                         

Av Anna Ljungkvist - 17 oktober 2010 16:54

                 

               Billys

Denna billys bokhyllan köpte jag i v på IKEA. Jag tyckte de blev snyggt. Jag har så mycket böcker. Jag har den i sovrummet. Jag trivs inte när hadde det som innan.

 

                                  

 

                                  

Av Anna Ljungkvist - 17 oktober 2010 12:58

 

               Bokhylla!

Denna bokhyllan såg jag på IKEA. Jag vill bara ha den. Tycker så mycket om den. Den skulle passa perfekt till mitt vardagsrum.

skulle ha 2 likadana bredvid varandra. vad tycker ni??

 

 

                              

                                  

                               







                               

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards