Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Anna Ljungkvist - 2 juli 2010 16:33



                               UT OCH Festa i kväll!

Ikväll är det ut och festa som gäller. I kväll ska jag och Jessica ut. Vi ska först ut och äta o sen vet man inte vad sim händer haha! Det blir det väl och sätta Sig på en uteservering.

 

Mina bilder försvann innan så jag måste prova igen.

Ha en trevlig fredag alla!

tjingeling!

Av Anna Ljungkvist - 2 juli 2010 10:35

        

 

                          Semester!

 

Nu har jag och smulisen semester i 3 underbara v ska vi bara mysa busa och pussa näsan och njuta.

Denna veckan har jag inte gjort så mycket mest bara varit hemma.

Men i dag ska jag packa och fixa lite. I morgon åker jag till ven och ska vara där över helgen. Mitt lilla smultron ställe  .

 

Smulisen är rätt så varm om dagarna så hon ligger mest och myser om dagarn orkar inte så mycket!

 

I kväll ska jag ut festa med Jessica det ska bli väldigt roligt. Det har jag inte gjort på väldigt länge.

Här kommer lite bilder till av min lilla sötnos!!

tjingeling!  

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards