Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Förlåt!

Av Anna Ljungkvist - 11 september 2010 12:00


 smulisen!  jag!            Förlåt!

Jag vet, det fins inga ursäkt att jag inte har bloggat på länge.har inte känt för det liksom. Sen hardet varit mycket o göra på jobb och sen har jag inte orkat när jag kommer hem. sen har det varit en andra saker som jag inte vill berätta här. Men nu är jag tillbaka!

Denna helgen är jag ledig o det är så underbart som helst. ska tvätta o städa de vanliga man måste göra.

I kväll ska jag och äta med Louise  på harrys. Det ska bli kul. Men frågan är vad ska jag HA PÅ MIG!! Jag har ingen  aning själv. får väl kolla bland mina kläder o se om jag hittar nått. 

                    

 
 
Linda o Shiro

Linda o Shiro

5 oktober 2010 23:47

Super fina bilder på dig och Smulan.. Hur har du lyckats få dem som skisser? Många KramiZar och PuZZisar från Shiro och Mig

http://shiroo.blogg.se

Anna Ljungkvist

6 oktober 2010 17:40

genom fb.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Ljungkvist - 4 december 2011 12:00


                 Japansk spets! När jag kommer skaffa hund kommer det bli denna rasen. Jag bara älskar den. blev helt kär i den. Den är så söt                                                                                                    ...

Av Anna Ljungkvist - 3 december 2011 19:33


                                                    Ny frilla! I dag har jag varit hoss frissan o kippt i slingat det. Det blev mörkt denna gången. jag var trött på det ljusa färgen. Jag själv blev super nöjd. Vad tycker ni?              ...

Av Anna Ljungkvist - 6 november 2011 21:17

Av Anna Ljungkvist - 6 november 2011 20:38

                   Smulisen    Här kommer lite bilder på smulisen                                                             ...

Av Anna Ljungkvist - 9 oktober 2011 15:17

                Malorca. santa ponsa 24 september 2011!!    Jag o min pappa gjorde en resa ihopa. så här kommer bilder från resan!     stranden i santa ponsa!                                   hotellet!   jag!       pappsen      mumms!   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards